Κλείσιμο

Social Media in Tourism Conference

Με πολύ μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το συνέδριο Social Media in Tourism στις 11 Απριλίου 2016 σε συνεργασία του Hotel & Restaurant και της Βοussias Communications.

Τα Social Media αποτελούν ένα από τα πιο καυτά θέματα τόσο σε επίπεδο branding όσο και αύξησης των πωλήσεων και βελτίωσης του customer service. Ωστόσο, η πληθώρα δικτύων, η συνεχής εμφάνιση νέων τεχνολογιών και οι οικονομικοί περιορισμοί περιπλέκουν το θέμα της στρατηγικής τους αξιοποίησης.

Κατά την διάρκεια του “Social Media in Tourism Conference” με την βοήθεια international social media experts, επιλέχθηκαν τα καλύτερα ελληνικά practices και απαντήθηκε το βασικό ερώτημα ξενοδοχείων, ακτοπλοϊκών και αεροπορικών εταιρειών, ταξιδιωτικών γραφείων, οργανισμών τουριστικής ανάπτυξης και τουριστικών επιχειρήσεων. Δηλαδή πόσο χρόνο και πόσα χρήματα θα πρέπει να επενδυθούν σε Facebook, TripAdvisor, OTAs, μηχανές αναζήτησης και στην online παρουσία της επιχείρησης συνολικά, για να έχει το μήνυμα της επιχείρησης απήχηση στο κατάλληλο κοινό, ώστε να πετύχουν πωλήσεις με θετικές κριτικές και δημιουργία κοινότητας από repeaters και influencers.

Επίσης στην τελική ενότητα του συνεδρίου πραγματοποιήθηκε ένα πρακτικό workshop διάρκειας μίας ώρας από τον Nigel Camp, Video Expert και συγγραφέα του βιβλίου «The Video Effect», που βοήθησε τους συμμετέχοντες να μάθουν τα κρίσιμα σημεία για τη δημιουργία βίντεο επαγγελματικής ποιότητας για την προώθηση των υπηρεσιών της επιχείρησής τους. Το workshop κάλυψε θέματα όπως «Τα βασικά πλάνα που βελτιώνουν ένα ταξιδιωτικό βίντεο», «Πώς να γίνει καταγραφή testimonials και συνεντεύξεων», «Συμβουλές για την δημιουργία βίντεο υψηλότερης ποιότητας», «Οι βασικές αρχές του φωτισμού», «Τελικές πινελιές στο post production» και «Αξιοποίηση του video στα social media».

Το συνέδριο αποτέλεσε σημείο συνάντησης στελεχών επιχειρήσεων από όλο το φάσμα του ελληνικού τουρισμού όπως Ιδιοκτήτες και Μanagers ξενοδοχείων, Υπευθύνους πωλήσεων και Μάρκετινγκ τουριστικών επιχειρήσεων, Ταξιδιωτικά γραφεία, Ακτοπλοϊκές και Αεροπορικές εταιρείες, Εταιρείες ενοικίασης σκαφών και αυτοκινήτων, Μουσεία, Θεματικά Πάρκα, Τουριστικές ατραξιόν, Οργανισμούς Τουριστικής Ανάπτυξης, Δήμους, Περιφέρειες καθώς και Ιδιοκτήτες εστιατορίων.

Ομιλητές στο συνέδριο εκτός άλλων ήταν ο κύριος Peter Minkjan ιδρυτής της πλατφόρμας Facebook Marketing, Likeconomics, ο κύριος Vincent Ramelli, CEO της Wihp Hotels, εταιρείας που εξειδικεύεται στο Hotel Marketing και την προσέγγιση απευθείας κρατήσεων, ο κύριος Γαβριήλ Ευσταθίου, Senior Accounts Manager της εταιρίας Zoottle, ο κύριος Michael Kessler, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων της ReviewPro, εταιρείας που εξειδικεύεται σε λύσεις Guest Intelligence για ξενοδοχεία παγκοσμίως, η ομάδα «The "OhMyGreece" Young Talents», που κέρδισε την πρώτη θέση στο φοιτητικό διαγωνισμό Ermis Young Talents Contest για τη δημιουργία της εφαρμογής «The Greek Summer Emojis Project».

comments powered by Disqus