Κλείσιμο

Συνέντευξη με τον κύριο Νίκο Λιανουδάκη - Director of Sales του Ομίλου Amalia Hotels

Νίκος Λιανουδάκης - Director of Sales του Ομίλου Amalia Hotels

«Η εταιρία μας προσφέρει στον ταξιδιώτη όλες τις απαιτούμενες, σύγχρονες υπηρεσίες με υψηλή αισθητική, ποιότητα και στην καλύτερη τιμή, διατηρώντας παράλληλα την αγάπη και τη φροντίδα στην ελληνική τέχνη και πολιτισμό.»

Ο κύριος Νίκος Λιανουδάκης, Director of Sales του Ομίλου Amalia Hotels μας μιλάει για τον χαρακτήρα των ξενοδοχείων του ομίλου, τη συμβολή τους στη ανάπτυξη του περιηγητικού τουρισμού, αλλά και γιατί να επιλέξει κάποιος να τα επισκεφτεί, καθώς και τους στόχους του Ομίλου για το 2017.

Tourism.gr: Ο Ξενοδοχειακός Όμιλος Amalia έχει ιστορία που ξεπερνάει τον μισό αιώνα; Ποιος ο στόχος στα πρώτα της βήματα και πως αυτός έχει εξελιχθεί;

Νίκος ΛιανουδάκηςΤο όραμα του ιδρυτή του Ομίλου Amalia Hotels, Χρήστου Κουλουβάτου, ήταν η παροχή υπηρεσιών φιλοξενίας υψηλής ποιότητας σε συνδυασμό με την ανάδειξη της πολιτιστικής και ιστορικής μας κληρονομιάς. Σήμερα η εταιρία συνεχίζει το όραμα του ιδρυτή της και υπο την διοίκηση του Κωνσταντίνου Κουλουβάτου, προβαίνει σε διαρκείς επενδύσεις ανακαινίζοντας τα ξενοδοχεία και εντάσσοντας παράλληλα ολες τις σύγχρονες μεθόδους management τόσο στο ανθρώπινο δυναμικό οσο και στις υλικοτεχνικές υποδομές. Αποτέλεσμα ολων αυτών είναι να προσφέρει στον ταξιδιώτη όλες τις απαιτούμενες, σύγχρονες υπηρεσίες με υψηλή αισθητική, ποιότητα και στην καλύτερη τιμή διατηρώντας παράλληλα την αγάπη και τη φροντίδα στην ελληνική τέχνη και πολιτισμό.

 

Δεν χρειάζεται να τονίσουμε τη σημαντικότητα των online μέσων και των sites, σε μία εποχή που η χρήση των ηλεκτρονικών μέσων (smart phones, tablets, internet) είναι καλπάζουσα. Μια ματιά γύρω μας είναι αρκετή να επιβεβαιώσει τη χρήση όλων αυτών των μέσων. Άλλωστε θα ήμασταν εκτός αγοράς και εποχής αν δεν είχαμε εντάξει στην λειτουργία μας όλες αυτές τις δυνατότητες που παρέχει η τεχνολογία και που κάνουν τη ζωή των πελατών μας πιο εύκολη. 

Νίκος Λιανουδάκης

Director of Sales του Ομίλου Amalia Hotels

 

 

Tourism.gr: Ποια ξενοδοχεία περιλαμβάνει ο Όμιλος και ποιες υπηρεσίες παρέχουν;

Ν. Λ.:  Ο Ομίλος Amalia Hotels αποτελείται από τα εξής ξενοδοχεία:

  1. Το Amalia Athens, στην οδό Αμαλίας απέναντι από τη Βουλή και τον Εθνικό Κήπο.
  2. To Amalia Nafplio, στο Ναύπλιο την πρώτη πρωτεύουσα της χώρας, σε μικρή απόσταση από τις Μυκήνες και την Επίδαυρο.
  3. Το Amalia Delphi, στους Δελφούς, τον ομφαλό της γης με το Μαντείο και την Πυθία.
  4. To Amalia Kalambaka, δίπλα από τους μοναδικούς βράχους των Μετεώρων με τα μοναστήρια τους.
  5. Το Amalia Olympia, στην Ολυμπία, τη γενέτειρα των Ολυμπιακών Αγώνων.
  6. Το Margarona Royal, στην Πρέβεζα, με τη Νικόπολη και το Νεκρομαντείο του Αχέροντα.

Ο Όμιλος Amalia Hotels, αποτελεί μια ολοκληρωμένη λύση παροχής υψηλών υπηρεσιών φιλοξενίας. Όλα τα ξενοδοχεία πλην του Margarona Royal, είναι σχεδιασμένα από τον διεθνούς φήμης αρχιτέκτονα, Νικόλαο Βαλσαμάκη, διαθέτοντας άπλετους κοινόχρηστους χώρους, πισίνες και άνετα δωμάτια.  Όλοι οι χώροι των ξενοδοχείων είναι διακοσμημένοι με πρωτότυπα, έργα τέχνης διασήμων, ελλήνων καλλιτεχνών όπως το Δελφικό Φως του Γεράσιμου Σκλάβου που κοσμεί τον κήπο του Amalia Delphi, ενώ στο Amalia Athens καλωσορίζουν τον επισκέπτη οι Πεταλούδες και το Φύλλο της Αφροδίτης Λύτη και στον ημιόροφο, τα Βιτρό είναι του Μανώλη Χάρου. Για την κάλυψη των αναγκών συνεδριακών δραστηριοτήτων, όλα τα ξενοδοχεία διαθέτουν κατάλληλους χώρους και υποδομές με τα πιο σύγχρονα οπτικοακουστικά μέσα. Τόσο οι εξωτερικοί όσο και οι εσωτερικοί χώροι είναι ιδανικοί και για τη διοργάνωση κοινωνικών εκδηλώσεων.

Tourism.gr: Πως «έκλεισε» το 2016 για τον Όμιλο και ποιες οι προσδοκίες για το 2017;

Ν. Λ.To 2016 έκλεισε θετικά για τον Όμιλο παρόλο που ήταν μια δύσκολη χρονιά για τον εισερχόμενο τουρισμό, λόγω των γνωστών προβλημάτων όπως τρομοκρατικά χτυπήματα στην Ευρώπη, την Τουρκία, το μεταναστευτικό κλπ.

Οι προοπτικές για το 2017 σχετικά με τον τουρισμό δείχνουν ευοίωνες με μια μέσο-σταθμική αύξηση, μέχρι στιγμής, περίπου στο 20% σε σχέση με το 2016. Βασική προϋπόθεση βέβαια είναι να υπάρξει σταθερότητα και ηρεμία τόσο στο εσωτερικό και στο άμεσο εξωτερικό περιβάλλον.

Tourism.gr: Ο επισκέπτης βρίσκεται σε κοντινή απόσταση από τα σημαντικότερα ιστορικά και πολιτιστικά σημεία της Ελλάδας. Πόσο έχει αναπτυχθεί ο θεματικός τουρισμός;

Ν. Λ.Ο θεματικός τουρισμός με την ευρύτερη έννοια του όρου είναι ήδη ανεπτυγμένος στην Ελλάδα, όχι όμως στο επίπεδο του γνωστού μοντέλου τουρισμού (ήλιος - θάλασσα) που κυριαρχεί στην Ελλάδα. Ο Όμιλος Amalia ως πρωτοπόρος στον περιηγητικό τουρισμό ( που κατέχει και το μεγαλύτερο μερίδιο του θεματικού τουρισμού) έχει συμβάλει σημαντικά στη ανάπτυξη του συγκεκριμένου είδους τουρισμού και συνεχίζει να επενδύει διαρκώς στις κτηριακές του υποδομές και στις υπηρεσίες του ώστε να βοηθήσει περαιτέρω στην ανάπτυξη του. Υπάρχουν τεράστιες δυνατότητες ανάπτυξης στον τομέα αυτό, αρκεί να υπάρξει και η αντίστοιχη ενίσχυση και προβολή από το κράτος με συγκεκριμένες ενέργειες.

Tourism.gr: Ποιο είναι το προφίλ του επισκέπτη;

Ν. Λ.Το προφίλ των επισκεπτών του Ομίλου Αμαλία είναι μέσου/ανώτερου πνευματικού και οικονομικού επιπέδου. Είναι οι επισκέπτες, ταξιδιώτες που θέλουν να γνωρίσουν την πλούσια πολιτισμική και ιστορική κληρονομιά της Ελλάδος ή να συμμετέχουν σε επιστημονικά συνέδρια που διοργανώνονται στα ξενοδοχεία του Ομίλου.

Tourism.gr: Ποιες είναι οι «δυνατές» αγορές για τον ελληνικό τουρισμό;

Ν. Λ.Εκτός από τις παραδοσιακές αγορές της Ευρώπης, Αμερικής και γενικότερα του Δυτικού Κόσμου, (συμπεριλαμβανομένης και της Ελληνικής Αγοράς) μεγάλη δυναμική ανάπτυξης παρουσιάζουν αγορές όπως Κίνας, Ινδίας, Ισραήλ, Λατινικής Αμερικής και χώρες του πρώην Ανατολικού μπλοκ. Επίσης πρέπει να δοθεί έμφαση στην ανάπτυξη μορφών τουρισμού που θα επεκτείνουν την σεζόν όπως περιηγητικός, αθλητικός (μαραθώνιοι, golf κλπ), ιατρικός και φυσικά ο συνεδριακός τουρισμός. Πρέπει να γίνει πλήρης εκμετάλλευση των τεράστιων δυνατοτήτων της χώρας μας ειδικότερα στις σημερινές δύσκολες συνθήκες. 

Tourism.gr: Ο Έλληνας επισκέπτης είναι «της τελευταίας» στιγμής ή έχει αποκτήσει ταξιδιωτική κουλτούρα;

Ν. Λ.Η ελληνική αγορά μπορεί να διαχωριστεί σε δύο επίπεδα. Τους παραδοσιακούς Έλληνες που χρησιμοποιούν κυρίως ταξιδιωτικά γραφεία για τις κρατήσεις τους είτε ως γκρουπ ή είτε ως μεμονωμένοι και τους σύγχρονους που είναι χρήστες και λάτρες της σύγχρονης τεχνολογίας όπου μέσω αυτής μπορούν να ελέγχουν διαθεσιμότητες και τιμές ακόμα και την τελευταία στιγμή. Άρα η ταξιδιωτική κουλτούρα είναι ανάλογη με την κατηγορία που εντάσσεται ο Έλληνας επισκέπτης.

Tourism.gr: Για ποιο λόγο επιλέγουμε τα ξενοδοχεία του του Ομίλου Amalia Hotels για τις διακοπές μας;

Ν. Λ.Μπορούμε να αναφέρουμε πολλούς λόγους στο γιατί κάποιος να επιλέξει τα ξενοδοχεία του Ομίλου. Οι κυριότεροι είναι:

  1. Η κουλτούρα και η φιλοσοφία της εταιρίας που προσεγγίζει τον πελάτη ανθρωποκεντρικά.
  2. Η προσφορά άριστων υπηρεσιών διαμονής σταθερά και διαχρονικά και η δυνατότητα συνδυασμού διακοπών και πνευματικής αναζήτησης. Η δυνατότητα πρόσβασης σε θάλασσα, αλλά και αρχαιολογικούς χώρους αποφεύγοντας ετσι τα μειονεκτήματα του μαζικού τουρισμού σε resort ξενοδοχεία βιώνοντας την μοναδικότητα του ως πελάτης.
comments powered by Disqus